Re: Pytanie odnosnie sprzetu

Autor: Tomasz Kroliczek (krolik_at_kki.net.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 15:08:13 MET

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?= wrote:

> Zarówno 200 jak i 166 możesz podkręcić (chyba że 200 będzie szlifem),
> na pewno 166 da się pociągnąć na 209 (2.5x83)

> Dobrze myślisz :)

> Zależy od tego jakich używasz programów i ilu na raz, ale przy 64 MB
> mógłbyś spokojnie pomyśleć o czymś stabilniejszym - np. NT.

Wlasnie, o tym 64mb ram mysle z mysla o NT, z tym ze nie wiem czy taki
sprzet jak mam (a raczej bede mial) wystarczy, bo kumpel ma NTka na P200MMX
podkreconym na 225, 64MB RAM na DIMMach, plyte ABITa i mu to nie chodzi
najszybciej (w porownaniu do 95 na 32mb ram).
 Takze zalozmy ze bym kupiltego 166mmx , podkrecil na 200,
to czy by sie dalo na tym jakos sensownie pracowac ? I jak duze znaczenie ma
dysk na UDMA ( w tej chwili mam szajsunga WN321620A, mysle nad jakims 1.6 na UDMA)
w przypadku NT , bo slyszalem opinie ze UDMA daje bardzo duzo a nawet wiecej pod NT ??
Chetnie bym sie przesiadl na NT bo 95 to jest zgroza, az cud ze jeszcze
z tego powodu nie rzucilem sie pod pociag, albo cos w tym stylu, zreszta
w porownaniu do 95 to np win 3.11 bylo cudem !! Chociaz to moze wszystko
zalezy tez w duzej mierze od sprzetu, bo ostatnio mialem przez tydzien
oryginalnego Thinkpada (133mhz, 32mb ram) i przez caly ten okres czaasu
nie wystapil zaden chory blad, nawet w netszkapie, co bylo dla mnie malym
szokiem, jesli mam byc szczery.

> Wystarczy zwykły Virge DX byle przynajmniej pseudo firmowy.

No co to tego virga to nie wiem. W sumie w porownaniu do mojej obecnej
trio 64v+, to moze tak, ale jak juz bede kupowac to chcialbym kupic jakas
srednio lepsza karte. Takze jak ktos ma jeszcze cos do polecenia w tym
temacie to chetnie poczytam !!

Pozdrowionka !
*** Tomasz Kroliczek *** SMS - mailto:+48602751312_at_text.plusgsm.pl ***
_____ UNOFFICIAL POLONEZ HOMEPAGE http://www.polbox.com/k/krolik ______