Re: Laser Jet 6l

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 13:06:27 MET

On Mon, 12 Jan 1998 00:17:17 GMT, eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net (Marek
Jedlinski) wrote:

[ciach]

>zoon_at_priv.onet.pl.bez.spamu (Zbigniew Niedzwiedz) wrote:
>Jezeli cos mnie denerwuje w 6L, to ten brak wylacznika sieciowego.
>Usypianie jest OK, ale wolalbym po prostu przerzucic wylacznik i miec
>spokoj - albo moc wlozyc papier "na przyszlosc" nie budzac przy tym

Poniewaz mam oprocz 6l tez skaner, ktory nie ma wylacznika, a jego
zasilacz bardzo sie grzeje nawet jak skaner nie pracuje, poradzilem
sobie w nastepujacy sposob:
Podlaczylem komputer, skaner i drukarke do listwy przeciwzakloceniowej
z wylacznikiem i wylaczam sobie caly sprzet jak jest nieuzywany. Jakos
nie mam zaufania do tego usypiania.

Paszczak