Re: kupic myszke genius

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_polbox.com)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 09:53:02 MET

Tomasz Jaromin wrote:

> Ja posiadam myszke A4TECH od (uwaga!) 2,3 roku!!!! Jest to mode pro-7
> (nie
> optyczna) i uwazam to za najlepsza myszke z jaka mialem do tej pory
> kontakt

Witam !
Co do myszek A4Tech to chcialem dolaczyc do scislej czolowki. Posiadam
takowa od okolo 4 lat i oprocz czyszczenia waleczkow i dezynfekowania
kuleczki nic przy niej nie grzebalem, po prostu nadal spelnia swoje
zadanie ...

--
   /\    ~            ZiELoNY
  /  \  /\  ~            kmarkow_at_polbox.com