Re: kupic myszke genius

Autor: witw_at_friko2.onet.pl
Data: Sun 11 Jan 1998 - 21:10:31 MET

>Co do myszek A4Tech to chcialem dolaczyc do scislej czolowki. Posiadam
>takowa od okolo 4 lat i oprocz czyszczenia waleczkow i dezynfekowania
>kuleczki nic przy niej nie grzebalem, po prostu nadal spelnia swoje zadanie

A ja, proszę drogich kolegów, mam myszkę Microsoftu 2.0 i muszę przyznać,
że jest to genialna mysz. Zdecydowanie najlepsza jaką miałem (a miałem
ich już sporo). Po 10 miesiącach (!!!) zaczęła się ona trochę zacinać (ale
tylko
troszeczkę), więc wyczyściłem paznokciem rolki. Minęło już kilka miesięcy i
wciąż nie mam żadnych problemów!!!
Co jak co, ale w tym to Bill jest dobry!

Wit Witerski

PS. Nie polecam jednak myszki Microsoft Home - niewygodna...
PS2. Teraz już jest nowsza wersja tej mojej (InteliMouse), ale jest dużo
droższa.
PS3. Można ją (tzn. moją) kupić w Warszawie w Digitalu. Wersja OEM kosztuje
70zł.