Re: Jaka drukarka atramentowa

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_polbox.com)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 09:48:57 MET

Przemyslaw Baranowski wrote:

> Jakim plynem przecierasz walek, by normalnie papier byl wciagany?
> Chyba to jedyny mankament drukarek z serii 500. Oczywiscie, jezeli
> dotyczy technicznej strony tych urzadzen. Moja drukarke uzywam okolo
> trzech lat i tez zero problemow technicznych (HP540).

Witam !
Jest to mankament nie tylko drukarek z serii 500 ale i 600. Uzywam HP
600 od okolo 2 lat i dopiero teraz robi pierwsze bunty z wciaganiem
papieru. Mam pytanko czy oprocz plynu nie wypadalo by zastosowac
jakiegos papieru sciernego ?

--
   /\    ~            ZiELoNY
  /  \  /\  ~            kmarkow_at_polbox.com