Re: kupic myszke genius

Autor: Tomasz Jaromin (tjaromin_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 14:00:04 MET

Ja posiadam myszke A4TECH od (uwaga!) 2,3 roku!!!! Jest to mode pro-7 (nie
optyczna) i uwazam to za najlepsza myszke z jaka mialem do tej pory kontakt
:) Ksztalty nie sa zbyt wymyslne, ale dobrze lezy w dloni. Polecam tez
myszki M$ - uwazam ze jest to chyba ich najlepszy produkt ;) ale i tak wole
swoja A4tech PRO-7.

Tomasz Jaromin - JARO
email: TJAROMIN_at_FRIKO.ONET.PL
Quake Clan 666
Keyboard not detected - press any key to continue