Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 14:10:08 MET

On 8 Jan 1998 11:05:21 +0100, kolczan_at_hektor.umcs.lublin.pl (Mirek
PTAK) wrote:

>właśnie w testach publikowanych szeroko w inecie i prasie.
>Wobec czego twierdzenie, że różnica pomiędzy PII i K6 jest powalająca
>jest
>zwykłą bzdurą, chyba, że lubi się zapuścić czasami jakąś gierę 3D i
>wtedy
>tą różnicę naprawdę widać, ale i wtedy nie jest powalająca.

Zapomniales dodac cos o 100% kompatybilnosci z Intelem. Na wlasnej
skorze doswiadczylem jej _brak_. Owszem, dotyczylo to gierek, ale
zawsze...
BTW Jest juz nawet kilka specjalnych patch'ow na K6 dla gier...
Systuacja zaczyna powoli przypominac CRYixa 686: kilkadziesiat patch'y
w ciagu roku... :(
Na szczescie mnie to juz nie dotyczy, bo po miesiecznym testowaniu /w
sierpniu - upal tez mial wplyw na moja decyzje - K6 bardzo sie grzeje/
zamienilem na "oryginala" ;)

>PS. Nie pracowałem z PII, ale to niczego nie zmienia :)

A ja widzialem prace PII-233 z 32mb w NT4 /typowe aplikacje sekretarek
;) / i porownalem ja do mojego K6-200 /wiem, wiem - roznica 33mhz/.
Lekki szok.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl