Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Mirek PTAK (kolczan_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 11:00:32 MET

Czołem!
Andrzej Karpinski wrote:

> Zastanawiam sie, skad sie biora takie wypowiedzi. Zastanawiam sie, czy
> ktokolwiek z wychwalajacych K6 pracowal tak naprawde na PentiumII pod
> Linuxem czy NT... Bo jakby na to nie patrzec roznica miedzy (dowolnym) P6
> Intela a AMDowskim K6 jest powalajaca, ze tak powiem... K6 to odpowiednik
> PentiumMMX i takim pozostanie nie urastajac do piet P6. Wystarczy zerknac
> na testy, lub popracowac na puterq z PentiumII choc chwilke...

Jedyna różnica jaką widać w czasie pracy to wolniejszy koprocesor i MMX
przy pracy z grafiką. Inne PRACE z K6 233 i PII 233 wykonuje się z
taką samą wydajnością (kilka małych procentów wolniej), co można
zobaczyć
właśnie w testach publikowanych szeroko w inecie i prasie.
Wobec czego twierdzenie, że różnica pomiędzy PII i K6 jest powalająca
jest
zwykłą bzdurą, chyba, że lubi się zapuścić czasami jakąś gierę 3D i
wtedy
tą różnicę naprawdę widać, ale i wtedy nie jest powalająca.
Z resztą się zgadzam, lub nie mam odpowiednich argumentów, więc wycinam.
[stuff deleted]
> karpio
Z poważaniem Kolczan :)
PS. Nie pracowałem z PII, ale to niczego nie zmienia :)

--
mailto:kolczan_at_hektor.umcs.lublin.pl
http://hektor.umcs.lublin.pl/~kolczan