Re: MONSTER 3D vs. STB VELOCITY 128 czyli 3Dfx contra NVidia RIVA 128

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 14:10:02 MET


On 8 Jan 1998 11:08:33 +0100, kolczan_at_hektor.umcs.lublin.pl (Mirek
PTAK) wrote:

>Czołem!
>Moje trzy grosze w sprawie API RIVY - nie jest tak źle jak napisałeś.
>Jak sam wiesz RIVA ma api, a że jest to API D3D to tylko lepiej
>sterownik nie traci cennego czasu na zmianę poleceń oprogramowania
>na zrozumiałe dla karty.

Dlatego podstawowe sterowniki dla 3Dfx'a to sa wlasnie sterowniki
direct3d. Musisz jeszcze do tego dograc tzw. sterowniki Glide. Kiedy
gra jest d3d

>Poza tym jakość 3D z RIVY jest przynajmniej dobra.
>3Dfx z kolei ma jedną kolosalną wadę (dla niektórych zaletę) nadaje
>się w zasadzie tylko do giercowania na całym ekranie.

Tak, dla tego rynku /rynek gier jest jednym z wiekszych na swiecie,
cos jak rynek filmu iyp./ zostal stworzony.
BTW nie zapominajmy o Voodoo Rush - to przeciez takze kosc ze stajni
3Dfx ! A dziala i w oknie i na pelnym ekranie. Zasadnicza jej wada:
jest troszeczke wolniejsza od swojego starszego brata: voodoo.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:54:53 MET DST