Re: ViRGE

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 12:35:28 MET

Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: Kupilem sobie karte Virge DX, fajna jest dwa razy szybsza od zwyklego
: ViRGE'a tylko czym ona sie rozni od zwyklego ViRGE'a ? Podobno jest 128
: bitowa.

A czy poprawnie wyswietla czcionki "Italics", czyli kursywe? Moja robi bledy
- np. w Netscape zaznaczony fragment tekstu napisany kursywa jest czesciowo
nieczytelny, bo sasiadujace litery wzajemnie sie zamazuja. Co ciekawe, bez
podswietlenia - Netscape wyswietla je ok. (A nie wiem jak wylaczyc
hardware'owa akceleracje wypisywania tekstow - bez jednoczesnie startu w
SafeMode).

YS

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin