Re: Server nie chce ze mna gadac

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 12:41:31 MET

On 9 Jan 1998 10:38:31 +0100, slawekw_at_wonet.com.pl (Slawek
Wegorzewski) wrote:

>Ale ja korzystam z Wonet'u - jak najbardziej komercyjnego providera !!!

A moze ten provider nie ma wejscia na ten serwer? moze jeszcze pare
dni temu mial, a teraz juz nie? A moze imieniny byly i admini kaca
maja?
Rozstrzygnac to latwo - wyslij na news.nask.pl do pl.test post z
subjectem IGNORE TEST i obejrzyj jak wyglada naglowek. Jesli w polu
NNTP-Posting-Host bedziesz mial nazwe symboliczna, to problem lezy
pomiedzy providerem a serwerem news (serwer nie akceptuje nazwy).
Jesli zas zobasczysz w tym polu gole IP, to spaprany najoczywisciej w
swiecie jest rev DNS i treba kota adminowi pogonic - zwlaszcza jesli
to komercyjny ISP.

Darek
P.S. Obecnie miales NNTP-Posting-Host: daemon_at_polonez.man.lodz.pl