Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 22:42:20 MET

On 6 Jan 1998 09:01:21 GMT, Slawomir Sidor <cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl> wrote:
>:>Po co tak? Mam gravisa i jestem z niego bardzo zadowolony ale nie chce on
>:>nagrywać w trybie 16 bitowym a jest mi to potrzebne. Chce więc kupić prostą
>:>kartę 16 bitową która nagrywała by mi takie pliki pod windows'em nie
>:>rezygnując jednak z fajnego brzmienia gravisa i nie wydając "dużo"
>:>pieniędzy.
>
>: Z tego samego powodu mam duet :)
>
>A nie lepiej jedna dobra ?

Jedna dobra już jest - GUS :)

>:>
>:>P.S. Czy dźwięk AWE64 pod grami (dos) będzie równie fajny (lub lepszy) jak
>:>gravisa (sb pro i 16 nie mają się co równać; moja opinia) ?
>:>
>
>No SB 16 to juz starocie.

Ale ja to potrzebuje głównie do starych i gównainych gierek, więc po co
mam wsadzać kase w coś, co tak naprawde mi nie potrzebne ?

>: Nie sądzę, wszystkie karty SB mają tendencje do obcinania niskich
>: częstotliwości.
>
>Moze masz takie glosniki albo zle ustawiles mixer ?
>Nie zauwazylem opisywanych dolegliwosci.

Nie chodzi tu o głośniki, ale o DAC karty. To naprzwdę słychać, że SB
obcina basy. Może nie zauważyłeś, bo nie masz z czym porównać ? Ja mam
w cool-u przestawianie aktualnie grającej karty i, uwierz, różnica jest
kolosalna gdy naprzemian puszczam coś na GUS'ie i na SB. To słychać.
Jakość dźwięku na GUS'ie jest o rząd wielkości lepsza.

>PS: Zauwazylem obcinanie roznych tonow jak sie slucha przez glosniki
> kupione od ruskich takie male niby do walkmana.

Taki syf to zarżnie dźwięk nawet z profesjonalnego wzmacniacza :)

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a