Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 10:07:00 MET

: Hmmm, a czy smarujesz chleb jednocześnie masłem i margaryną ? :)

A nie mozna ?

: AWE32 + AWE64 nie ma IMHO żadnego sensu, i to badziewie i to.

Heh .. to powiedz mi dlaczego to badziewie jest standardem ?
Dlaczego nawet najstarsze programy dzialaja z SB i tylko z nim ???
Osobiscie mialem okazji posluchac GUSa i SB32 ... moze i ty sprobuj.

: Słuchaj, mam duet SB16+GUS od kilku lat i naprawdę, jak się troche
: pomyśli to wszystko działa bez problemów.

No a ja mam Win95 i czasami dziala bez problemow.

PS: Dlaczego GUS uzywa "zasobow" raczej nie przewidzianych dla kart dzwiek. ?

--
 Slawomir Sidor