Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 10:01:21 MET

:>Po co tak? Mam gravisa i jestem z niego bardzo zadowolony ale nie chce on
:>nagrywać w trybie 16 bitowym a jest mi to potrzebne. Chce więc kupić prostą
:>kartę 16 bitową która nagrywała by mi takie pliki pod windows'em nie
:>rezygnując jednak z fajnego brzmienia gravisa i nie wydając "dużo"
:>pieniędzy.

: Z tego samego powodu mam duet :)

A nie lepiej jedna dobra ?

:>
:>P.S. Czy dźwięk AWE64 pod grami (dos) będzie równie fajny (lub lepszy) jak
:>gravisa (sb pro i 16 nie mają się co równać; moja opinia) ?
:>

No SB 16 to juz starocie.

: Nie sądzę, wszystkie karty SB mają tendencje do obcinania niskich
: częstotliwości.

Moze masz takie glosniki albo zle ustawiles mixer ?
Nie zauwazylem opisywanych dolegliwosci.

PS: Zauwazylem obcinanie roznych tonow jak sie slucha przez glosniki
    kupione od ruskich takie male niby do walkmana.

--
 Slawomir Sidor