Re: Emulator czy cos takiego...

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 17:00:02 MET

>potrzebuje przenisc plik z dyskietki Amigowej (format 880 Kb) na

Kumpel przenosil mi moduly mod.* na dyskietki pecetowe za pomoca Amigi.
Przenosil mi takze rysunki w formacie gif.*, tez nie bylo problemu.
Jak dokladnie to sie robi to nie wiem, wiem tylko ze musialem stosowac
dyskietki sformatowane na 720 kB, bo tylko takie czyta.
Jesli jest taka potrzeba to moge odszukac i przyslac jego email, bo ma konto
gdzies na polbox-ie.

Kazek