Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 16:55:41 MET

In article <01bd1b6e$4792d6c0$LocalHost_at_TOMEK>, hofsoft_at_medianet.pl says...

>Czesc
>
>Zastanawiam sie nad kupnem silnego zestawu
>z P II lub K6.
>I dzwoniac do sklepu ze sprzetem dowiedzialem sie,
>ze tylko INTEL, bo AMD'ki nie zawsze chca dzialac
>(niezaleznie z jaka plyta)

Bez przesady, ja mam AMD-K6 166MHz. Nic zlego mi sie nie dzieje, nie zauwazylem
zadnych problemow.

Mocy Pentium II toto to moze nie ma (tylko 166 MHz), ale zeby az tak go
krytykowac?

Wartosc sysinfo z NU2 wynosi okolo 68, dla mnie wystarczy.

Kazek