Re: Emulator czy cos takiego...

Autor: Robert Dubas (rds_at_compi.home.net)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 18:51:45 MET

Kazimierz Debski <kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl> wrote:
: >potrzebuje przenisc plik z dyskietki Amigowej (format 880 Kb) na

: Kumpel przenosil mi moduly mod.* na dyskietki pecetowe za pomoca Amigi.
: Przenosil mi takze rysunki w formacie gif.*, tez nie bylo problemu.
: Jak dokladnie to sie robi to nie wiem, wiem tylko ze musialem stosowac
: dyskietki sformatowane na 720 kB, bo tylko takie czyta.
: Jesli jest taka potrzeba to moge odszukac i przyslac jego email, bo ma konto
: gdzies na polbox-ie.

Amiga 4000 ma _chyba_ stacje 1.76MB, ciekawe czy przeczyta 1,44 peceta?

--
RDS
mailto:rds_at_irc.pl