Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 17:32:58 MET

Toczek wrote:
[...]
> Niestety, tutaj sa obstawieni - robia to w porozumieniu z policja i
> skarbowka, ktora ma prawo wejsc Ci do firmy i - jesli zechce - zajrzec
> w spodnie :-)))

Dobra dobra!
Po pierwsze: niech policja ze skarbowki zagladaja mi w spodnie, ale
BEZ osob postronnych. Kim sa wowczas faceci z BSA ?
Znajomymi ? Zastepcami szeryfa ?
Bo nawet bieglymi nie powinni byc, bo sa STRONA sporu.
Po drugie: policja musi miec nakaz (a moze nie musi ?),
skarbowka moze wszystko ?
Chociaz - podobno jak ci krawezniki kaza otworzyc bagaznik, to
maja do tego prawo... (ciekawe czy do rozporka tez... ;-) )

> Ja bym kombinowal w druga strone - BSA z tego co wiem ma nie do konca
> uregulowany prawnie status w Polsce
To juz mnie nie interesuje, dopoki sie do mnie nie przyczepia,
a wtedy na takie dywagacje i tak za pozno.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl