MONSTER 3D vs. STB VELOCITY 128 czyli 3Dfx contra NVidia RIVA 128

Autor: Enemy Kaeert (enemy_at_pdi.net)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 16:33:17 MET

Heya,

Mam dwoch dobrych kumpli , jeden ma Monstera , drugi Velocity firmy
STB ( zreszta nie o to chodzi....). Chodzi o to, ze ze znalezionych
na internecie informacji wynika , ze RIVA 128 jest lepsza od Monstera
- ja osobiscie mysle ze tak jest - ale moje zdanie moze byc bledne ,
stad pytanie :

Czy istnieja gry pisane wylacznie pod 3Dfx , czy tez sa to patche dla
gier , wymagajace driverow 3Dfx, a w rzeczywistosci obslugujace OPENGL
lub D3D, czy tez sa to patche lub gry specjalnie napisane tylko pod
monstera ( troche malo , jak na mnie , byloby z tego korzysci dla firm
piszacych oprogramowanie, w koncu jeszcze statystycznie malo kto ma
monstera czy inna karte na 3Dfx... nie ...) ?

Osobicie odwiedzilem strone Nvidi - jest tam link
do listy gier obslugiwanych przez te karte, wydaje sie, ze sa to te
same patche i drivery co do 3Dfx, ale moze nie mam racji.

Pytanie drugie : jaki jest sens wypuszczenia na rynek karty bez
driverow OPENGL (RIVA nie ma jeszcze tych driverow) i chwalenia sie
tym co potrafi karta ??

Enemy
Wlasciwie to jest to zaproszenie do dyskusji an temat przyszlosci i
rozwoju specjalizowanych kart 3D takich jak Monster czy Velocity ....