Re: MONSTER 3D vs. STB VELOCITY 128 czyli 3Dfx contra NVidia RIVA 128

Autor: Enemy Kaeert (enemy_at_pdi.net)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 19:57:15 MET

Heya jeszcze raz....

No wiec zrobilem nieco wiekszy wywiad i spotkalem sie z gosciem, ktory
na punkcie gier ma po prostu zajoba .... i ...... on jedzie wlasnie na
STB Velocity 128 ..... - dodatkowo ma druga karte - Matroxa
Millenium...

I powiedzial mi (potwierdzajac to pokazaniem)
STB V128 - karta w grafice bije Monstera na glowe - ale :
uwaga - pod NT 4.0 - bo NT 4.0 ma przeciez wspomaganie dla
hardwerowego OPEN GL - i tu drogi Bartku mam przeczucie ,ze twoje
pomstowanie na RIVE i twierdzenie z enie ma ona "wlasnego API" jest po
prostu wyrzutem sumienia za to , ze jej nie kupiles....
a Q2 i nie tylko wyglada po prostu znakomicie w rozdzielczosci
1600x1200 z wygladzanymi teksturami i wszystkimi innymi bajerami
jakie daje Monster...... i jakich nie daje (np. rozdzielczosci powyzej
800x600) hue hue hue - teraz raczej wiem na pewno , ze ta karta ma
przyszlosc i to nie byle jaka - narzekanie na drajwery pod w95 dotyczy
wlasciwie tylko w 95 i ja zdaje sobie sprawe, ze NT nie ma kazdy , ale
co tam.... poza tym ...... Monster sie swietnie nadaje pod w 95 nie ?

Naprawde, ze to co potrafi ta karta i co pokazuje pod NT - przechodzi
ludzkie pojecie....

ENEMY