Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 00:25:26 MET

On Mon, 05 Jan 1998 12:10:59 GMT, Marcin Szumiela <art4_at_pdi.net> wrote:
>5 Jan 1998 02:10:46 GMT, jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl (Jan Rekorajski)

>Jest to co prawda jakieś rozwiązanie, ale nie pozbawia stresów.
>Pod Win95 są wieczne problemy (szczególnie z grami pod Win),
>pod dosem da się żyć, ale trzeba się namajtać w setupach.

Bzdura, panie kolego. Pod Win95 to nie ma ŻADNYCH problemów, bo tam
ustawia się defaultową karte SB16 i nic nie marudzi. A co do DOS'a
to przecież i tak musisz w 99% gier ustwiać setup, więc w czym problem ?

>Dopiero odetchnąłem jak duet GUS+SB16 wymieniłem na AWE64.
>Skończyła się udręka z wiecznie małą pamięcią DRAM, z kombinacjami
>i ustawianiami.
>Nie montuj żadnych duetów jeśli ci zdrowie miłe!
>A dzwięk? 32 kanały stereo mówią chyba same za siebie!

Ciekawe, zawsze myślałem że stereo to 2 kanały ;) A na przyszłość to
wypadałoby najpierw poczytać dokumentacje, bo GUS to miał 32 kanały jak
ostatnim krzykiem Creative był jakiś nędzny SB16.

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a