Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 00:25:26 MET

On Mon, 5 Jan 1998 17:28:38 +0100, Robert Dubas <rds_at_irc.pl> wrote:
>Marcin Szumiela (art4_at_pdi.net) wrote:
>
>: Dopiero odetchnąłem jak duet GUS+SB16 wymieniłem na AWE64.
>: Skończyła się udręka z wiecznie małą pamięcią DRAM, z kombinacjami
>: i ustawianiami.
>: Nie montuj żadnych duetów jeśli ci zdrowie miłe!
>: A dzwięk? 32 kanały stereo mówią chyba same za siebie!
>
>A co sadzicie o duecie SBAWE32+AWE64 (potrzebne mi dwie karty - koniecznie)
>czy to bedzie w ogole dzialac?

Hmmm, a czy smarujesz chleb jednocześnie masłem i margaryną ? :)
AWE32 + AWE64 nie ma IMHO żadnego sensu, i to badziewie i to.
Słuchaj, mam duet SB16+GUS od kilku lat i naprawdę, jak się troche
pomyśli to wszystko działa bez problemów.

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a