Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Marcin Szumiela (art4_at_pdi.net)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 13:10:59 MET

5 Jan 1998 02:10:46 GMT, jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl (Jan Rekorajski)
pisze:

>Dobrze by się zachowywał :) Mam GUSa i SB16 i prawie wszystko pięknie
>chodzi. Problemy bywają jedynie z bardzo starymi grami które chcą grać
>przez AdLiba - albo nic nie grają albo jakieś piski. Ha, nawet Win95
>nie marudzi, mogę sobie włączyć w jednym programie żeby grał przez GUSa
>a w drugim przez SB16 :) Musisz tylko pamiętać żeby nie manipulować
>konfiguracją SB, ustaw defaulty (220,7,1,5) a GUSa dowolnie (240,6,7,11,5),
>co prawda nie będzie wtedy chodził rzeden port LPT ale trudno.

Jest to co prawda jakieś rozwiązanie, ale nie pozbawia stresów.
Pod Win95 są wieczne problemy (szczególnie z grami pod Win),
pod dosem da się żyć, ale trzeba się namajtać w setupach.

>Nie sądzę, wszystkie karty SB mają tendencje do obcinania niskich
>częstotliwości.

Dopiero odetchnąłem jak duet GUS+SB16 wymieniłem na AWE64.
Skończyła się udręka z wiecznie małą pamięcią DRAM, z kombinacjami
i ustawianiami.
Nie montuj żadnych duetów jeśli ci zdrowie miłe!
A dzwięk? 32 kanały stereo mówią chyba same za siebie!

--
Marcin Szumiela
[art4_at_pdi.net]