Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 23:38:56 MET

Dnia Sat, 3 Jan 1998 10:56:30 +0100, JaQbek napisał(a):

>Nie do pracy, tylko do tworzenia podstawowej grafiki.

Jak go chcesz mieć dla zabawy, to sobie zainstaluj jakiś shareware... też
będziesz się mógł pobawić...

Nie żebym moralizował - sam mam parę programów pirackich, ale nie próbuję do
tego dorabiać ideologii. Inna sprawa, że od dłuższego czasu ich nie
uruchamiałem :)

>Myślę, że Corel przydaje się każdemu.

Corel przydaje się każdemu? Baaardzo wątpię.
Do zabawy? Duże i niewygodne :)

A co do tego twierdzenia (pozwolę je sobie rozbić na części:)

>najnowszy = najnowocześniejszy

Nie, nie - najnowszy to po prostu najnowszy. Z najnowszym międzymordziem,
którego się trzeba nauczyć, z nowymi bajerami, których nigdy nie
wykorzystasz.

>najnowszy = (podobno) najlepszy

W przypadku softu windzianego jest to z reguły nieprawda - a często jest
wręcz przeciwnie. Soft windziany wypuszczany jest w pośpiechu, bez
solidnego testowania, z nowymi błędami.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |