SCSI WD7193 + Philips CDD2600 - problemy

Autor: !Artur (artp1_at_polbox.com)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 00:12:49 MET

Zakupilem niedawno nagrywarke Philips CDD 2600 + kontroler SCSI Western
Digital 7193. Mam z tym sprzetem kilka problemow i nie wiem gdzie jest ich
przyczyna.
Zdaza sie, ze w trakcie nagrywania plyty (WinOnCd 3.0) nagrywarka sie
zatrzymuje i plyta jest do ....... Przy nagrywaniu pakietowym (PacketCd -
CeQuadrat) wszystko chodzi bardzo wolno.
Co z tym zrobic ? Czy ustawienia domyslne kontrolera sa optymalne czy
nalezy cos zmienic?
Ustawienia domyslne sa takie:

SCSI ID Number SCSI ID (7)
Parity Checking Enabled