Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: JaQbek (jbx_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 10:56:30 MET

    Witam !!!
>A do czego Ci najnowszy Corel ?
>Jeśli do pracy, i zarabiasz na tym grubą forsę to czemu masz nie
>zapłacić ?

Nie do pracy, tylko do tworzenia podstawowej grafiki.
Myślę, że Corel przydaje się każdemu.
najnowszy = najnowocześniejszy = (podobno) najlepszy

>I wcale nie trzeba mieć od razu najnowszysch wersji ...

Patrz wyżej ;-)

>A system dostajesz razem z komputerem ;)

Chyba, że ktoś nie kupuje co pół roku nowego komputera,
a ulepsza stary. Komputer jest odmładzany, a system ciągle
ten sam. Gdybym używał systemu, który dostałem z pierwszą
"wersją" mojego aktualnego komputera to byłby to MS-DOS
5.0, a gdybym chciał używać systemu z mojego pierwszego
PeCeta to ... nawet nie wiem jak to się nazywało :-)

>Eeee taki rasowy amerykaniec to pewnie wszystko ma legalne ;)

        J a k u b B e r e n t
e-mail: jaqbek_at_kki.net.pl
www: http://www.kki.net.pl/petz