Re: Jaka drukarka atramentowa

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 21:59:09 MET

e. taranov <eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de> napisał(a) w artykule
<01bd1485$1041de40$8183cec3_at_E.Taranov.wwwcache.muenche.roses.dens.cablesur
f.de>...

> --
> eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de
> W imie ALT, STRG i DEL, ENTER
>

> Absolutnie i calkowicie potrzymuje opinie o HP500C. Uzywam
> ja od praiwe pieciu lat i ANI RAZU mnie nie nawalila. W dodatku,
> juz od dawna nie korzystam z originalnych patronow, tylko
> sam zapelniam. Jedyne co od czasu do czasu trzeba zrobic, to
> specjalnym plynem przetrzec walki gumowe.
>
> Eugeniusz
>
> --
> eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de
> W imie ALT, STRG i DEL, ENTER

Witam!

Jakim plynem przecierasz walek, by normalnie papier byl wciagany?
Chyba to jedyny mankament drukarek z serii 500. Oczywiscie, jezeli
dotyczy technicznej strony tych urzadzen. Moja drukarke uzywam okolo
trzech lat i tez zero problemow technicznych (HP540).

--
Pozdrowienia:
Przemyslaw Baranowski < pbar_at_bydg.pdi.net >