Re: Jaka drukarka atramentowa

Autor: Tomasz Jaromin (tjaromin_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 16:53:55 MET

A ja mam HP 600c i powazny klopot :( Otoz zaczela mi mazac po kartkach kiedy
drukuje czarnym tuszem :( Kiedy wkladam kolor to wszystko jest ok. Nie jest
to wina tonera, poniwaz probowalem ich kilka co nie dalo zadnych zmian a u
kolegi dzialaly bez zarzutu. Czy jest mozliwe, ze zawinil kabel?
podejrzewam, ze soft nie potrafi rozpoznac kiedy jest wlozony kolor a kiedy
czarny i zawsze probuje pluc na kolorowo (zeby uzyskac czern miesza sie trzy
inne kolory) i wtedy dochodzi do rozmazania druku. Czy moje podejrzenia sa
sluszne?

Tomasz Jaromin - JARO
email: TJAROMIN_at_FRIKO.ONET.PL
Quake Clan 666
Keyboard not detected - press any key to continue