Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 03:10:46 MET

On Sun, 4 Jan 1998 20:12:36 +0100, Bartosz Palusko <bpalusko_at_kki.net.pl> wrote:
>Jak zachowywałby się komputer z dwoma kartami muzycznymi na pokładzie?
>Czy ktoś ma taką konfiguracje? Jak zachowywałby się Win'95 a jak dos'owskie
>programy?

Dobrze by się zachowywał :) Mam GUSa i SB16 i prawie wszystko pięknie
chodzi. Problemy bywają jedynie z bardzo starymi grami które chcą grać
przez AdLiba - albo nic nie grają albo jakieś piski. Ha, nawet Win95
nie marudzi, mogę sobie włączyć w jednym programie żeby grał przez GUSa
a w drugim przez SB16 :) Musisz tylko pamiętać żeby nie manipulować
konfiguracją SB, ustaw defaulty (220,7,1,5) a GUSa dowolnie (240,6,7,11,5),
co prawda nie będzie wtedy chodził rzeden port LPT ale trudno.

>Po co tak? Mam gravisa i jestem z niego bardzo zadowolony ale nie chce on
>nagrywać w trybie 16 bitowym a jest mi to potrzebne. Chce więc kupić prostą
>kartę 16 bitową która nagrywała by mi takie pliki pod windows'em nie
>rezygnując jednak z fajnego brzmienia gravisa i nie wydając "dużo"
>pieniędzy.

Z tego samego powodu mam duet :)

>P.S. Czy dźwięk AWE64 pod grami (dos) będzie równie fajny (lub lepszy) jak
>gravisa (sb pro i 16 nie mają się co równać; moja opinia) ?

Nie sądzę, wszystkie karty SB mają tendencje do obcinania niskich
częstotliwości.

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a