Re: Kto chce Internet przez telewizje ?

Autor: Lonely Software (lonely_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 03:29:47 MET

Heja !

Przepraszam bardzo, ale ja tu jednej rzeczy nie rozumiem... po co mi mozliwosc
sciagania samego tekstu ze stron WWW ? Bez grafiki ? Zupelne nieporozumienie...
chyba, ze mozna bedzie korzystac przez to z FTP - to zmienia postac rzeczy. Wtedy
ja sie na to pisze. Na 100% ! Do zobaczenia.

Lonely
lonely_at_polbox.com