dwie karty muzyczne?

Autor: Bartosz Palusko (bpalusko_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 20:12:36 MET

Jak zachowywałby się komputer z dwoma kartami muzycznymi na pokładzie?
Czy ktoś ma taką konfiguracje? Jak zachowywałby się Win'95 a jak dos'owskie
programy?
Po co tak? Mam gravisa i jestem z niego bardzo zadowolony ale nie chce on
nagrywać w trybie 16 bitowym a jest mi to potrzebne. Chce więc kupić prostą
kartę 16 bitową która nagrywała by mi takie pliki pod windows'em nie
rezygnując jednak z fajnego brzmienia gravisa i nie wydając "dużo"
pieniędzy.

P.S. Czy dźwięk AWE64 pod grami (dos) będzie równie fajny (lub lepszy) jak
gravisa (sb pro i 16 nie mają się co równać; moja opinia) ?

Bartosz Palusko - Paluch
e-mail: bpalusko_at_kki.net.pl
////Save your ass, wear a helmet!\\\\