Re: Kto chce Internet przez telewizje ?

Autor: Lukasz Jozwinski - Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 22:29:57 MET

On Sun, 04 Jan 1998 19:45:59 -0800, Dariusz <gemnet_at_polbox.com> wrote:
>Dzien dobry.
>Bylo "Podsumowanie"
>Ale ostatnio znajoma firma probuje organizowac Internet przez telewizje,
>w jedna strone, tylko ladowanie informacji na dysk, off-line,
>bedzie staly abonament.
>Czy taka usluga kogos interesuje ?
>Beda serwisy gospodarcze, informacyjne, niestety bez obrazkow.
>Abonament nie wiecej niz 50 zl na miesiac, ale moze taniej + software +
>hardware ( cen nie znam).
>Licze ze na godzine bedzie sie sciagac na dysk do 100 stron web, a moze
>wiecej.
Bez obrazkow i bez zlinkowanych zipow to moze tak, ale i tak 100
'duzych' stron (typu IBM czy intel, nie mowiac o ms) nie sciagniesz.
A cena hardware to 2000 zl, a software 500 ???

>W kazdym razie tyle sie sciagnie w nocy, ze bedzie mogl czytac caly
>tydzien.
>Wiem ze grafika , obrazki to jest to, ale niestety szerokosc pasma jest
>zbyt mala, zatem sam tekst.
Troche nie czaje co ma do tego szerokosc pasma ???

>Szczegoly przekaze pozniej.
>Licze ze otrzymam kilka zapytan, na ktore odpowiem zbiorowo po pewnym
>czasie.
>Dariusz
>gemnet_at_polbox.com
IMHO to bez sensu .. za 10 zl to moze bym chcial, ale co mi np. z news
jak nie moge odpowiadac na pytania, zadawac pytan lub uczestniczyc w
dyskusjach, brak email'a a to podstawa (jednostronny to bezsens), a
www bez grafiki ... bez komentarza ...
Jedynie w tym wypadku FTP mialby sens, jesli za 50 zl miesiecznie
mogli by mi FTPowac powiedzmy 100 MB dziennie ... na takie cos bym
poszedl od razu ...

DentarG

      e-mail:jozef_at_kki.net.pl
          Warcraft II page: