Re: Kasy fiskalne - pytania

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 22:20:30 MET

Witam

Michał Piotrkowicz napisał(a) w wiadomości:
<68nopf$es4$3_at_helios.man.lublin.pl>...
>Jestem zmuszony (w zasadzie tata) do kupienia kasy fiskalnej do firmy.
>Czy ktoś z was może mi co na temat kas powiedzieć? Na jakich zasadach
>działają? wiem że są to proste pecety z oprogramowaniem najczęściej
>"M$" (przynajmniej w sklepach na kasach widzę naklejki tego @#@#$).
>Czy z takiej kasy fiskalnej można zrobić bakap na zipa? Proszę was o
>pomoc - bo w tym temacie jestem kompletnie zielony. A jakiej firmy
>najlepiej kupić kasę fiskalną i jakiej konfiguracji?
>Kasa będzie potrzebna do Warsztatu trudniącego się "obróbką
>mechaniczną"

Kasa fiskalna to niezalezne od komputera ustrojstwo. Moze (i najczesciej
jest) polaczona z jakims PCtem. Komunikuje sie z nim przez COMa. Ma swoj
jezyk programowania. Jesli napiszesz sam oprogramowanie do tego (kolega
napisal w Clipperze!!) to mozesz robic co chcesz.
Nazwy firmy nie znam ale moge sie dowiedziec.
W praktyce musisz kupic kase + slabego PCta (386) + oprogramowanie np.
fakturujace w ktorym wartosci z faktur sa zapisywane w kasie.
Oczywiscie mozesz kupic komplet Op... ale za jaka cene??? Tego nie wiem.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==