Re: Kto chce Internet przez telewizje ?

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 23:36:29 MET

Lukasz Jozwinski - Lublin schrieb in Nachricht
<34affc88.2275329_at_news.lublin.pl>...
>Bez obrazkow i bez zlinkowanych zipow to moze tak, ale i tak 100
>'duzych' stron (typu IBM czy intel, nie mowiac o ms) nie sciagniesz.
>A cena hardware to 2000 zl, a software 500 ???

>Troche nie czaje co ma do tego szerokosc pasma ???

>IMHO to bez sensu .. za 10 zl to moze bym chcial, ale co mi np. z news
>jak nie moge odpowiadac na pytania, zadawac pytan lub uczestniczyc w
>dyskusjach, brak email'a a to podstawa (jednostronny to bezsens), a
>www bez grafiki ... bez komentarza ...
>Jedynie w tym wypadku FTP mialby sens, jesli za 50 zl miesiecznie
> [...]

Ja mam coś podobnego już oddawna i już kiedyś pisałem jak to w praktyce
funkcjonuje. Ta propozycja jest interesująca tylko dla tych co sporo
ściągają
z FTP i tylko. A 100 MB dziennie? to jakieś niporozumienie! U mnie w
średniem
idzie gdzieś 25 MB za 20-25 min. Dobrze Ja płacę 85 DM miesięcznie, ale
mam pełny servis (nielimitowany I-net, e-mail też bez ograniczenia - mogę
otrzymywać każdą wielkość). 50 zł tylko za niewielki FTP, czy tylko tekstowe
strony? Nie wiem?

Eugeniusz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de
ICQ UIN 5785926