Re: Kasy fiskalne - pytania

Autor: Tomasz Cichacki (hermes_at_venus.wmid.edu.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 10:57:49 MET

Kompletne bzdury, wystarczy sama kasa, ew pecet + drukarka fiskalna.
A kolega nie napisal oprogramowania do kasy tylko program, ktory
wspolpracuje z kasa, a to jest roznica :)
Proponowalbym aby osoby niekompetentne nie zabieraly glosu.

Tomek
hermes_at_venus.wmid.amu.edu.pl
http://venus.wmid.amu.edu.pl
tel 0 602 664 791