Re: 0202122 ................

Autor: Bartosz Palusko (bpalusko_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 12:12:47 MET

>Walbrzyskie to biedno wojewodztwo i na razie u mnie rzadko 0202122 jest
>zajety.

To prawda. Zajęty jest raz na dwa tygodnie ale wystarczy spróbować ponownie
i jest wolne.

>Kilkakrotnie za to mialem dziwny "numer" i nie wiem jak to jest mozliwe :
>gdy bylem polaczony z internetem polaczenie bylo zrywane i od razu dzwonil
>telefon.
>Po podniesieniu sluchawki okazywalo sie, ze akurat ktos do mnie dzwonil.
>Jak na razie zdarzylo sie to bodajze z 2 czy 3 razy. Zatem byc moze jest to
>zwykly przypadek, ze w momencie przerwania polaczenia akurat ktos dzwonil.
>Choc i tak szanse takiego zdarzenia oceniam jako minimalne.

Wydaje mi się, że wytłumaczenie jest tylko jedno. Jesteś pewnie podłączony
do cyrowej centrali i masz włączoną (może o tym nie wiesz) opcje zawieszenia
rozmowy.
To znaczy gdy jesteś na lini i ktoś do ciebie dzwoni to powinieneś słyszeć
krótkie piski informujące ciebie iż ktoś do ciebie dzwoni. Gdy normalnie
rozmawiasz przez telefon przepraszasz rozmówcę i naciskając przycisk flash i
zawieszasz chwilowo rozmowę z jedną osobą aby porozmawiać z drugą. Niestety
(a może i dobrze) modem nie rozumie tych pisków i sądząc iż są zakłócenia
przerywa rozmowę. Nie wiem tylko czy słyszysz te informacje zawsze czy tpsa
włącza sobie tą funkcje bez twojej zgodzy w różnych momentach.

pozdrowienia

Bartosz Palusko - Paluch
e-mail: bpalusko_at_kki.net.pl
////Save your ass, wear a helmet!\\\\