Re: Rozne pytania

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 17:11:14 MET

> Chciales ATXa, masz ATXa ze wszystkimi jego "urokami". Ja was ludzie nie
> rozumiem po co wy sie pchacie w te plyty (i obudowy)? Jesli to badziewie

Ja nie chcialem zadnego cholernego ATX'a. Chcialem plyte Asusa P2L97,
ktora przypadkiem jest w tym standardzie. Swoja droga to chyba wiekszosc
plyt pod PII jest ATX. Przynajmniej te z chipsetem LX. Zatem nie mialem
zadnego wyboru. Mimo to probowalem kupic jakas stosunkowo dobra bude.
Niestety w ciagu ostatniego miesiaca bylo to niemozliwe - zaden sprzedawca
nie dal mi takiej szansy.

> No coz... instalujac OSRake2 powiedz staremu dobremu DOSowi pa pa...

Mowie pa pa ale nie DOS'owi a Windzie OSR. Wrocilem tymczasowo do
starej Windy 95.

> To tez kwestia ustawien: wielkosc SWAPa, CACHE`a i innych pierdul. Poza
tym
> pewnych rzeczy (jak na przyklad praw fizyki) nie da sie tak znowu latwo
> przeskoczyc...

Czy ustawienie swapa ma rzeczywiscie wplyw na czas wgrywania systemu ?
Ja ustawilem swapa na 100 MB i przerzucilem na sam poczatek dysku.
Na chlopski rozum to najbardziej korzystna konfiguracja ale czy jest tak
rowniez w rzeczywistosci ?
Nie eksperymentowalem z cachem dyskowym Windows. Ale przeciez sensowne
jest tylko jego zmniejszanie, co chyba nie moze przyspieszyc wgrywania
systemu (???).
Wgrywanie przyspiesza smartdrv ale to nie jest rozwiazanie.
Problem w tym, ze nie samo wgrywanie jest tu najbardziej czasochlonne, a
przerwy w ladowaniu, podczas ktorych komputer nic nie robi przez pare sek.
Mam jeszcze komputer P60, na ktorym Windowsy zachowuja sie w podobny
sposob.

> No i tak to wlasnie jest... Albo masz szybki naped, albo taki, co Ci
> wszystko przeczyta. Jesli ktos twierdzi, ze ma jedno i drugie, to po
prostu

Gdybym to wiedzial wczesniej to kupilbym osemke.

                        Piotr Przylucki