sportster i Voice??

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 17:18:44 MET

po zainstalowaniu sterownika dla poczty głosowej dla modemu
USRoboticsSportster Voice (zewnętrzny) zainstalowałem QuickLinkII z
dyskietki dołączanej do modemu.
w ustawieniach skrzynki głosowej można sobie zaznaczyć opcję, żeby
modem odgrywał wiadomości na głośniku zewnętrznym (tzn. swoim głośniku
- przynajmniej mnie się tak wydaje). jak zapuszczę ten program i
właśnie tak ustawię to nic nie słychać na głośniku, pomino tego, że
komputer transmituje jakieś dane do modemu, bo diody migają.
ustawienie głośności głośnika na max.
nagrywanie działa bez problemu - chodzi tu o nagrywanie przy
wykorzystaniu mikrofonu zainstalowanego w modemie.
jeżeli w opcjach programu wybiorę opcję "odgrywaj na słuchawce" to
też nic nie odgrywa. po zainstlowaniu WinFAxPro8 wszystko jest jak na
QuickLinkII.
aha i jeszcze jedno. w modemie na tylnej ściance jest zainstalowane
gniazdo do słuchawek (zresztą dostarczanych wraz z modemem). czy w
ogóle odtwarzanie jakielkolwiek wiadomości na tym modemie przy użyciu
wewnętrznego głośnika jest możliwe, czy należy do tego wykorzystywać
właśnie słuchawki dostarczane z tym modemem? jeśli tak, to po co jest
ten głośnik. chyba nie po to, aby mi piszczał przy wybieraniu numeru i
negocjacjach z serwerem odnośnie ustalenia prędkości transmisji, więc
po co. a może przy wykorzystywaniu tego modemu jako głośnomówiący
telefon (bo tak można) należy za każdym razem zakładać słuchawki na
głowę???
a może modem jest zwalony.
jeżeli któryś z szanownych kolegów ma ten modem i bawił się
kiedykolwiek w pocztę głosową, to proszę o wyjaśnienie mi tych
nieścisłości. z góry wielkie dzięki.

--
pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl