Re: Rozne pytania

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_SPAMSUCKSfriko2.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 12:57:07 MET

At 17:17 98-01-03 +0100, you wrote:

>Czy ustawienie swapa ma rzeczywiscie wplyw na czas wgrywania systemu ?
>Ja ustawilem swapa na 100 MB i przerzucilem na sam poczatek dysku.

Swapa masz w porzadku(mozesz go nawet zmniejszyc do ok.40-60MB. Reszte
system dogra sobie jak bedzie trzeba). Co do cache, to musisz wiedziec, ze
Winda zabiera Ci na niego nawet 20 mb z 32! A optymalne ustawienie to 4,
gora 6 megsow. Jak masz takiego wielkiego kesza, to od razu idzie w ruch
SWAP i maszyna robi sie mulowata. Tu rzeba poexperymentowac. Co do przerw
podczas startowania, to sprawdz, jakie masz zainstalowane protokoly
sieciowe i wywal wszystko poza TCP-IPem. Moze pomoc. Aha, jak czesto
instalujesz i odinstalowujesz rozne progsy, to rejestry wydluzaja sie jak
cholera.... Wiec jak masz Winde na twardym dluzej jak pol roku, to
sformatuj dysk i zainstaluj wszystko od poczatku.
Pozdrowionka,
Mordazy von BinHex.

                            mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
                       ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA