Re: Rozne pytania

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 03:21:20 MET

On 3 Jan 1998 00:41:55 +0100, Tomasz.Hołdowański_at_polonez.man.lodz.pl
>Chciales ATXa, masz ATXa ze wszystkimi jego "urokami". Ja was ludzie nie
>rozumiem po co wy sie pchacie w te plyty (i obudowy)? Jesli to badziewie
>stanie sie ogolnie akceptowanym standardem, to ja jestem Anna Ingeborga
>Klopstock. Nic toto nowego nie wnosi poza portami na plycie i nieco innym
>rozmieszczeniem ukladow, co mozna zrobic i bez podpinania sie pod ten
>poroniony pomysl.

Na twoim miejscu poszukalbym jak sie zmienia nazwisko.
Nie negujac faktu ze od strony technicznej masz racje - to stanie sie
powszechnie akceptowanym standardem. Trudno nie akceptowac jedynego
mozliwego wyboru :-)
A tak sie to skonczy ze juz niedlugo ATX wyprze starsze rozwiazania.
Kwestia miesiecy.

J.