Re: Rozne pytania

Autor: KEL (EXILE90.AT.NETCOM.CA_at_NETCOM.CA)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 04:30:23 MET

On Sat, 03 Jan 1998 02:21:20 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw
Lis) wrote:
[snip]
>Nie negujac faktu ze od strony technicznej masz racje - to stanie sie
>powszechnie akceptowanym standardem. Trudno nie akceptowac jedynego
>mozliwego wyboru :-)
>A tak sie to skonczy ze juz niedlugo ATX wyprze starsze rozwiazania.
>Kwestia miesiecy.
>J.

Moze w Europie :P
Tu w Kanadzie gdy zapytalem sie w serwisie komputerowym o ATX'a goscie
wywalili na mnie galy i zaczeli sie pytac czy to jakis "nowy projekt
prosto z Azji" :)
Moze w momencie kiedy Intel zacznie masowo uzywac ATX'a to sie zmieni
ale do tego czasu, ATX w T.O. jest NIEZNANY.

Konrad Latala

E-Mail: exile90_at_netcom.ca (ask, before sending binaries)
ICQ UIN: 1830634 ICE CHAT: KEL, kel, exile90