Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 21:56:07 MET

On 02 Jan 1998 00:34:55 +0100, Krzysztof Halasa
<khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

>Odtwarzania. WAVow, bo nie rozumie formatu pliku.

 Nie sugerujesz chyba, ze Blaster ( tu_wstaw_swoja_ulubiona_wersje )
umie sprzetowo dekodowac pliki WAV ? Zreszta w wypadku WAV'a nie
zachodzi zadne wielkie dekodowanie bo _zazwyczaj_ ma on tylko
kilkadziesiat bajtow naglowka, ktore _zazwyczaj_ sa na poczatku pliku
( ale nie musza tam byc ).

milosz danielewski