Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_mega.com.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 01:54:09 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<m3u3bnsr8g.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...
> Te na CD - sa, powiedzmy, akceptowalne. Tzn. mam na mysli probki GM,
> bo sa tam takze inne rozne probki, ale tylko mocno ograniczonego
podzbioru
> GM, i nimi sie specjalnie nie interesowalem.
>
> Ale do profesjonalnej muzyki to te probki sie niestety nie nadaja
zupelnie.
To raczej nie zależy od próbek tylko od samej karty (poziomu szumów). Nawet
najlepszej jakości próbki nie będą się nadawały do profesjonalnej muzyki ze
względu na szumy przy ich odtwarzaniu - czytałem że w AWE są duże.
Mam GUS MAXa i tak szumi, że skutecznie zniechęca mnie do nagrywania na nim
muzyki. Zrobiłem co prawda przy jego użyciu jeden kawałek, który wydałem
potem na kasecie, ale na CD ten materiał się nie nadawał :-(

MAX obsługuje.

--
Pozdrawiam
Marek L. Kozak