Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 00:34:55 MET

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) writes:

> /> i wlozylem jakiegos SB Awe64 value z 4MB RAM.
>
> Ile dałeś ?

500zl, ale pewnie jakby ktos mial czas i ochote, to moglby kupic
taniej. No i pewnie w _tym_ roku tez bedzie znacznie taniej, ale mi
sie niestety spieszylo.

> Jaki do tego pasuje RAM ?

Niestety, nie SIMMy - specjalna daughter board.
Swoja droga, rozpiska zlacz jest w instrukcji, wiec jakby ktos sie
postaral, i zrobil tego wieksza ilosc, to moglby niezle zarobic.
Za sama karte zaplacilem 290zl, reszta to RAM.

> Czy są dobre 4 MB próbki ?

Te na CD - sa, powiedzmy, akceptowalne. Tzn. mam na mysli probki GM,
bo sa tam takze inne rozne probki, ale tylko mocno ograniczonego podzbioru
GM, i nimi sie specjalnie nie interesowalem.

Ale do profesjonalnej muzyki to te probki sie niestety nie nadaja zupelnie.

> /> Ano SB nie ma. Natomiast problemy z GUS'em, o ile wiem, wynikaja z faktu,
> /> ze nie obsluguje on odtwarzania 16-bitowych WAVow.
>
> Nagrywania nie odtwarzania ...

Odtwarzania. WAVow, bo nie rozumie formatu pliku.

--
                  Happy New Year!
Krzysztof Halasa