Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 18:51:35 MET

On Thu, 1 Jan 1998 22:59:18 -0500, "slawek" <sd000001_at_polbox.com> wrote:

>Za to mi nie placa abym cie edukowal ekonomicznie.

Totalne ignoranctwo to na razie przejawiasz tylko Ty.
Ale z racji tego, ze zapewne uczeszczasz do jakiejs biblioteki - radze
jednak przejsc takze po kilku innych regalach (nie tylko SF).

>Nie to NETSCAPE.
>...niech mu ktos przypomni.

Do siebie mowisz "mu"?

[...]
>Skad wiesz ze pisalem o calych pakietach?
>Czym dalem to poznac?:)
>Na czym operte jest twierdzenie o tym ze MSIE slabo radzi sobie z polskimi
>znakami?

Bo patrze i widze w jaki sposob traktuje polskie znaki w Javascript'cie i na
listwach (sam to mogles sobie sprawdzic - tzn. widze, ze nie widzisz
podstawowych bledow w programach).

>I skad masz polska wersje NETSCAPE?

ROTFL. Jesli sam go sobie przekompiluje - to bede go mial spolszczonego
("zlokalizowanego" jak mawia Bill).

Do Siego...
Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --