Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 18:51:33 MET

On 02 Jan 1998 00:26:39 +0100, Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl>
wrote:

>Tak.
>
>Natomiast prawda jest, ze GUS nie odtwarza 16-bitowych WAVow. To nie to
>samo co nieodtwarzanie 16-bitowych probek - po prostu software/drivery
>Gravisa nie rozumieja formatu 16-bit WAV.

???
Chyba masz na mysli ten dosowy. Uzywalem go czasami, ale faktycznie mial on
jakies problemy z niektorymi plikami. Natomiast drivery pod Win bardzo
pieknie odtwarzaja 16-bitowe probki...

Do Siego...
Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --