Re: Co tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: slawek (sd000001_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 04:59:18 MET

Radoslaw Poplawski wrote in message <34b98e46.9126617_at_news.icm.edu.pl>...

>1. Skoro 90% rynku to nie jest to monopol.

Za to mi nie placa abym cie edukowal ekonomicznie.

>2. To jednak MOSAIC (a nie Netscape) byl monopolem?

Nie to NETSCAPE.
...niech mu ktos przypomni.

>Widocznie masz blade pojecie o Internecie...

>Pisales o calych pakietach, no to masz bledy w tych pakietach.
>Browser M$ tez zreszta slabo radzi sobie z polskimi znakami...

Skad wiesz ze pisalem o calych pakietach?
Czym dalem to poznac?:)
Na czym operte jest twierdzenie o tym ze MSIE slabo radzi sobie z polskimi
znakami?
I skad masz polska wersje NETSCAPE?

No tak ups to whoops a UPS to UPS.
:))))))))