Re: USRobotic (moze ciut off topic)

Autor: Futszak (mars_at_freekki.net.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 14:58:46 MET

Pawel Komos <cmos_at_gryf.com.pl> napisał(a) w artykule
<34a9f292.1139818_at_news.icm.edu.pl>...
> Nie wiem jak jest z tymi, ale zajmowalismy sie w firmie homologacja
> naszej konstrukcji. Procedura trwa 2-3 miesiace z czego zasadnicza
> czesc to nabieranie mocy urzedowej przez papiery lezace w
> ministerstwie.
A czy jest mozliwosc uzyskania w miare wiarygodnych informacji czy te
pepiery juz leza czy tez nie.
W sumie z technicznego punktu widzenia jesli te papiery leza juz w
ministerstwie a modem juz jest przebadany to nie widze przeciwwskazan zeby
ten modem sobie uzywac bo abonent korzystajacy z Internetu to kura znoszaca
zlote jajka (na tle tych co placa po 50zl miesiecznie a takich jest sporo)

futszak