Re: USRobotic (moze ciut off topic)

Autor: Pawel Komos (cmos_at_gryf.com.pl)
Data: Thu 01 Jan 1998 - 12:22:49 MET

On 30 Dec 1997 23:30:22 GMT, "Futszak" <mars_at_freekki.net.pl (usun
free)> wrote:

>Mam takie male pytanko odnosnie ww modemu.
>Na dniach stanie u mnie w domu modem USRobotic Sportster flash.
>Jak sie dowiedzialem od firmy 3com ten modem jest w trakcie
>przeprowadzanych badan homologayjnych a wiec z punktu widzenia prawnego
>tego modemu uzywa nie moge.
>Obiecali ze w ciagu miesiaca homologaja zostanie juz zrobiona i mi
>dostarzona.
>Czy ktos w Wasz mial juz kiedys do czynienia z badaniami homolgacyjnymi
>tych modemow i czy miesiac mowiany przez niech nie oznacza przypadkiem pol
>roku w rzeczywistosci.

Nie wiem jak jest z tymi, ale zajmowalismy sie w firmie homologacja
naszej konstrukcji. Procedura trwa 2-3 miesiace z czego zasadnicza
czesc to nabieranie mocy urzedowej przez papiery lezace w
ministerstwie. Poniewaz ministerstwa maja teraz wazniejsze sprawy na
glowie niz ich zasadnicza dzialalnosc - w koncu zmienil sie sejm a
zwycieska partia ma wymienic min. 4000 urzednikow - to sadze ze moze
sie troche przeciagnac.

Pozdrowienia
Pawel Komos
cmos_at_gryf.com.pl