Re: Modem i telefon rownoczesnie...

Autor: Jakub Kaprzyk (qba_at_hell.ml.org)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 14:41:41 MET

difrent <difrent_at_stones.com> wrote:
> Czy mozliwe jest korzystanie z modemu oraz z telefonu jednoczesnie?
> Chcialbym moc odbierac telefony gdy jestem w internecie...

> Jesli mozesz mi pomoc prosze nie zaluj minuty na odpowiedz!

Tak na jednej lini sie nie da. Natomiast jesli masz nowa centrale placac
bodajrze 5 PLN na mc kiedy Ty z kims rozmawiasz i ktos do Ciebie dzwoni
slyszysz dzwonek telefonu. Takie rozwiazanie nie jest najlepsze, ale jak
sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma.

--
                | IRC-nick: QBUS <======> channel: #krakow |